Search This Blog

Powered by Blogger.

About Me

My photo
What i've enjoyed most,though, is meeting people who have a real interest in food and sharing ideas with them. Good food is a global thing and i find that there is always something new and amazing to learn - I LOVE IT
RSS

                                                     Lot Lg7 Lower Ground Floor, Parkson Grand The Mall, 

                                             100, Putra Palace, Jalan PutraKuala Lumpur 50350, Malaysia

Banyak pula tempat makan yang dia pilih last last kit orang putuskan makan di Sushi King.
Sushi King? Saya bukan la penggemar makanan jepun tapi saya suka mencuba.Ini lah kali pertama saya masuk restoran Sushi King so let's try.


Sebelum ni pernah juga la nak cuba makan di Sushi King tapi takut tak boleh telan pula makanan yang popular kat jepun ni jadi perasaan beriya-iya sangat nak mencuba tu takde.Berbeza pula kali ni saya agak teruja untuk merasai makanan di Sushi King. Melihat segala rupa sushi yang melalui belt bagi saya sangat la cantik dan kemas.






nie gambar kami muka hensem kan 


macam-macam jenis ada... sedappp



menu sushi king


jommmm makan!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment